Julshowen -08

Under årets föreställningar och rep har jag varit med om mycket, bland annat:

- Sjungit att jag är en lycklig flicka med hår av guld minst tjugofem gånger
- Insett att skalet av röda vindruvor faktiskt kan se ut som tandlöshet i rätt ljus
- Haft endast en förkylning (!!!!)
- Lärt mig hur en turskjorta ser ut
- Ätit mackor med rödbetssallad och köttbullar
- Bytt kläder tio gånger inom loppet av två timmar. Gånger tio. Det blir hundra gånger på mindre än ett dygn. 
- Hört hejdlösa skratt
- Varit tråkig och icke samarbetsbar (förlåt!)
- Varit på skaparhumör när ingen annan varit det
- Kommit på ett x antal förslag på hur man ska klä sig för att "få nya kompisar"
- Blivit bättre på att ta på mig örhängen
- Lärt mig att en rånare inte alltid är så farlig som den ser ut
- Hört en fantastisk imitation av en ren
- Fått reda på hur pass bra jag passar i en röd, stor näsa och horn
- Bevittnat en hel del bakåtkullerbyttor. Dock ingen på scenen.
- Sett ett flertal servettskor vikas
- Luktat på glögg
- Tagit en viss ton (jag är inte så pass bra att jag vet vilken) minst fyrtio gånger
- Gjort tio par vita strumpor svarta på både över- och undersidan på mindre än en halvtimme
- Skapat otroligt vackra duettdanser på och bakom scenen, däremot utan någon större publik
- Hört att vår loge känns som en dokusåpa
- Sett hur min väns rädsla för tomten har ökat drastiskt kväll efter kväll
- Haft otroligt kul!!!!!!!

Tack för iår!

//Julia


Kommentarer
Postat av: Lydia

Fint hörru! Allt bär med sej en ny lärdom! xD



Ja tror ja copar dej o gör en egen lista om vad jag har lärt mig medans vi har repat ;)

2008-12-14 @ 22:50:42
URL: http://dansfreak.bloggagratis.se
Postat av: Julia

Haha, gör så! Du är ju trots allt min systerbloggare

2008-12-15 @ 13:20:04
Postat av: Amanda

- Jag ska färga Julias hår.

- Tandlöshet KAN vara kul.

- Amanda 1-0

- Den är röd och blå.

- Jul-mackor

- Jag är mästare på av och påklädning. Julia slåss bara.

- Hahahahhaha

- Du är förlåten, Det är vi alla.

- Jag är alltid på skaparhumör! KULLERBYTTOR :D

- SHIT, vad vi har många kompisar nu ;)

- Snabb Snabb Snabb

- Han kan vara snäll.

- MIIouuu, haha

- Söt Söt Söt

- Nästa gång! Jag ska öva som det sitter!

- SOM FINNS KVAR PÅ HOTELLET!!!

- Druckit glögg

- NUUU är det jul igen, nu är det jul igen och julen varar HEM till påska.

- På mindre än 5 minuter! :O :P

- Dom borde vi sätta ihop och göra nåt av ;) My grown up christmas list slår allt!

- Pga. Snack, smink eller stök?

- Hahaha, lilla Hannan.

- VERKLIGEN, inget slår detta. Vi HAR haft sjukt kul, sakna :)



Nu kan du inte komma och säga att jag inte läser er blogg ;) Jag har läst varje ord OCH svarat :D

2008-12-19 @ 21:57:50
Postat av: Julia

Oschba! jag är imponerad amanda!

2008-12-19 @ 23:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0