I've been so lucky...

...I am the girl with golden hair.

Förutom svarta sockar och andra småfel kändes det helt okej. Imorgon drar vi igång på allvar. Hela dagen ska jag gå runt och tagga som ett får för att vara på så glittrande humör som möjligt framåt kvällen. Eventuellt kan det tänkas att jag försöker plocka ordning i min klädhög som tagit plats mitt på golvet. Jag skulle tro att den är cirka 2 meter i diameter. Ett av mina finare konstverk faktiskt.

Idag serverades det järpar i matsalen. Samtidigt pratades det om Jossans eventuella insatts som koreograf.
Alla var mycket muntra och pratsamma. Alla utom Siggan. Hon satt tyst tills Nina tog tag i situationen och frågade vad hon höll på med. Hennes svar blev då följande i helt normal samtalston:
- Jag skriver bajs.
På Signes järp fanns nu ordet "bajs" skrivet med brunsås.

Det var Dagens citat och kul för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0