Glans över vita skogar

Under några dagar har jag varit litehalvdepp.
Jag har tidigare sagt att jag trott att jag inte är en människa som bryr sig om vädret men att motsatsen har bevisats. Jag bli ledsen om snön smälter innan jul, sur om det är regn på midsommarafton och besviken om det är mulet och kallt under påskhelgen.
Eftersom det nu är nära jul (toknära faktiskt!!!) så tror jag att ni som läser detta, vilket verkar vara ungefär tre personer, kan räkna ut vad det rör sig om. Just precis, snön har smält en aning. Till Lydias glädje. Till min sorg. Igår kom vändningen! Det snöade!!!! Jag var lycklig som få och är det fortfarande då jag ser ut genom fönstret och kikar på de snöklädda träden.

Nog om detta. Nog om allt. Det här var bara ett inlägg för att det skulle hända nåt. Nu ska jag kika lite på Saltkråkan som verkar visas på tv.

God jul!

//Julia

Kommentarer
Postat av: Snöhataren

MOHAHAHAHAHAH glädjen var total när jag såg det gröna gräset kika fram!

2008-12-22 @ 16:32:33
URL: http://dansfreak.bloggagratis.se
Postat av: Julia

Jag ska lära dig att uppskatta snön Lydia. Om jag så ska hjärntvätta dig!! =)

2008-12-22 @ 22:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0