Död åt grisen...

Julen var riktigt bra
 vi åt
vi såg på kalle anka,
vi åt, vi spelade spel,
vi åt,
vi öpnnade julklappar,
vi spelade spel.
Så där ja nu har jag sammanfattat våran julafton.



Josefinsjulklappaslista:
Mobil sony ericssons W595
Puma sportbag
Skor
kläder




























Har även firat pappas födelsedag och han fick en sjukt roligt present,
en gris som är ljuskänslig så vi  har den i kylskåpet och när vi öppnar dörren för att t.ex. ta fram mjölk så låter den där jäkla grisen.
Jag håller på att få damp så där av rubriken DÖD ÅT GRISEN.


Nu sitter jag och ser på lilla jönssonligan.
De måste ju va en av de skönaste filmerna GUD va jag skrattar!
Mitt mål är att bli som han med för liten kavaj han är bäst.



Nu har ska jag bara försöka komma på vad jag ska göra på nyår och de är ju inte de lättaste!


Kram Jossan


Kommentarer
Postat av: Amanda

Säger den DÖD ÅT GRISEN varje gång kylen öppnas? :O Panik, Hahahahha :P

2009-01-13 @ 13:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0