2 dagar kvar...

Förstår ni hur få dagar de är kvar till jul. 
Endast 2dagar kvar tills vi får öppna alla våra julklappar och äta all äppelmos och rödbetssallad vi orkara :D


Ja vad har jag lärt mig under helgen då.
- Jo att grinchen är ruskigt söt
- att 5minuters kola är äckligt
- att rimma inte är min grej
-
att jag och julia har ca 3 läsare
- att jag vill ha en drake. Vart lite inspirerad av dragonheart eller va den nu heter.
- att de finns sjukt många roliga människor på youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=EwTZ2xpQwpA

Idag har jag och Jennie skottat snö väldigt duktigt stor guldstjärna till oss.


Kram Jossan




Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Men deppa inte, 3 läsare är bättre än inga! :D

2008-12-22 @ 16:31:16
URL: http://dansfreak.bloggagratis.se
Postat av: Tomten

Jag ska se till att alla får upp ögonen för denna underbara blogg. GOD JUL!!

2008-12-23 @ 07:53:31
Postat av: jessica

jag läser!

och va drakfilmen bra?

2008-12-23 @ 23:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0