19 dagar kvar...

Var nyss och såg på julshowen jag har varit tittapådetaljerdåvidansarmänniska
och jag var grym må ja säga.
Nää men jag kan inte säga något annat än HALLELUJA.
Dom va sååååå bra <33


Kan medela att dansen går skit just nu.
Tretakt är ju helt omöjligt att höra och min balans är INTE på topp
så jag är ju körd på baletten.
På Jazzen så klarade jag 2snurrar sen va jag lost.



Volleyboll hela helgen nu då.
lördag - Cup med bara 3 lag jag är allt ifrån taggad så himla onödigt va tusan ska vi göra där.
Söndag - Match i Skellefteå USCH jag gillar inte Skellefteå.
vilket underbart sätt att spendera en helg på..NOT


En lägnehet i Lund skulle ja behöva betala 3000kr för SJUKT.
Om jag någon gång skulle vilja åka hem så skulle resan gå 2500kr ÄNNU SJUKARE.
Men jag har inte gett upp än jag ska dit.

Det här vart ett väldigt deppigt inlägg meeen att klaga är king så synd för er xD


Kram jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0