10 dagar kvar...

Va och köpte nå julklappar idag eller jag köpte en julklapp till Pernilla sen köpte mamma och jessica säkert nått jag orkar inte tänka efter.
Efter det så for jag och Julia o såg på balettakademiens föreställning och dom va ríktigt duktigt.


Jag har inte alls bestämt vilka danser jag ska gå eller jo Jazz men sen så väljer jag mellan
Modern
Balett
House
Locking?????


Jag kan medela att jag har fått en favorit balett  Nötknäpparen. Den är så himla rolig tänk dig att dansa på tåskor med ett stort råtthuvud och svans, HAHAH!!



btw Julias julpimp var ju riktigt grym.

Kram Jossan

Kommentarer
Postat av: mamma

Måste gratulera till er fina sida. Om man får önska kan ni inte fixa lite fin musik att lyssna på medans man läser er trevliga blogg. Locking.....låter som du tänkt bli låssmed eller liknande. Kram!

2008-12-15 @ 08:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0