You can always look at the negative...

...But you should always live in the positive

http://www.youtube.com/watch?v=SfLX3e5VRlg
När jag och Jossan igårkväll satt och planerade vårt bloggande gick denna låt lika mycket på högvarv som våra hjärnor och därav går den för våran del under namnet Blogglåt. Egentligen heter den Positivity och sjungs av en talang likt ingen annan. Allas vår Stevie Wonder!   

Såå...
Det fina med regn är att man kan gå på stan utan att det blir sju resor för varmt.
Det ännu finare är att inte tillräckligt många har insett detta och därför har man också relativt mycket utrymme på affärer, i provhytter och på gatan.
Finast av allt är nog VCT-tröjor trots allt.

E.M.D!!
E.M.D!!
E.M.D!!
Om jag hade varit en fan av dom kan jag meddela att jag varit överlycklig idag då just dessa stod utanför ingången till Kungspassagen. Helt okej!

Dagens Citat
Våga ta första steget.
Du behöver inte se hela trappan,
bara första steget.

//Julia



Kommentarer
Postat av: josefin

åh, när träffade ni dom? ;)

2008-08-16 @ 16:59:25
URL: http://josses.devote.se
Postat av: Julia

Vi var på stan och då kom dom gåendes på gågatan... Kan dock inte påstå att vi träffade dom eftersom vi var för fega för att gå fram. Ett bildbevis finns däremot. :)

2008-08-16 @ 17:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0