Grattis...

...Till mej! 

Sitter i vårat kära omklädningsrum och skriver (det första inlägget från skolan Grattis till mej)  smatlidigt som jag  pratar med  Amanda,Amanda,Rebekka och Nina.

Idag har vi haft 3 lektioner först balett sen matte och sist men inte minst idrott. Det dryga är att vi slutar tre iaf men men.

Jag vart sjukt taggad på balett efter att vi haft genomgång idag.
Trikåer,dräkt,skor och en knutt mitt på huvudet låter helt underbart.HAHA!

Väntar på att mamma och Jessica ska komma och hämta mig dom sa typ halv 4 - 4 men ICKE nu äre halv 5 JIPPI  sitta själv i ett omklädningsrum i typ 18timmar.Vi ska  fara och köpa alla saker jag behöver t.ex. streetskor,trikåer och MAAAT!! ;D

Som min kära tjockispratner Julia skrev så kommer jag troligen vara den som skadar mej mest under dom här 3åren på dans. Jag har inte ens plockat bort kryckorna från mitt rum sen någon *host*Max*host* fällde mej på idrotten.
På tal om idrott så nu tusan ska jag ha mitt MVG!!




Dagens skämt.

3 killar kom upp till himlen och vid porten mötte dom sankte per.
Han frågade hur många gånger de hade varit otrogna.
Den första killen svarade fyra. Jaha då får du en opel sa sankte per.
Den andra killen svarade två. Jaha då får du en volvo.
Den sista killen svarade att han hade haft ett väldigt lyckligt förhållande och aldrig behövt vara otrogen.
 Jaha sa sankte per då får du en mercedes.
Några dagar senare möttes killarna vid ett rödljus,
de två första undrade varför den tredje var så ledsen han hade ju en mercedes.
Jo sa han jag såg just min fru på cykel.

Kram Jossan!





Kommentarer
Postat av: random

alltså är jag dum om jag inte fattar skämtet? :]

2008-08-27 @ 18:18:35
Postat av: Jossan

Rabdom - hahha!! jag fattade de inte heller utan Jessica va tvungen att förklara XD men ju fler gånger man varit otrogen desto dåligare bil får man.

2008-08-27 @ 20:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0