Tackar och bockar

Kära vänner, med hår eller skägg
jag vill tacka er att ni minns Break A Leg
Att ni tar på ert ansvar att oss kolla upp
så vi slipper göra en länka-på-apberget-kupp

Detta är nåt mycket vanligt i branchen
Kan man samla läsare, ja då tar man chansen
Ni vet att jag gjort likadant kan jag tippa
men tro mej; det är nåt jag helst vill slippa

Ty det är mera status och ger bättre betyg
om ni hittar hit utan apberget-flyg
om ni av er själva skriver in vår adress
och läser ett skämt när ni dör av tristess

Men om ni oss hittat genom en länk någonstans
tro mej, ni uppskattas lika mycket som dans
För kom ihåg att just Du är underbar och unik
och på bloggen höjer du vår statistik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0