Vi är tjocka...

... Fast de är lugnt vi går dans!


Idag var de inspark. Hur kul som helst och man skulle verkligen göra allt från att låna ett par sockar och be rektorena signera ens mage till att dansa jenka och leka indian.

Dn1 har redan infört fika tisdag Mumms säger jag bara..


Idag efter skolan körde jag och Julia mycket seriös shopping.. NOT !
vi gick runt som döda tuppar och kollade på en massa killkläder bara för dom är så mycket snyggare..
VEM ÄRE SOM HAR EN BRUN KOFTA SOM ÄR RUTIG!? :O

Imorn blir det vanliga lektioner + att vi får våran dator WOOHOO ..
På kvällen så ska jag, min tjockispartner, Emelie och Amanda se på pinsamma filmer från när vi va små DAAAHH! Bara för att ja va ful när jag va liten..


Ikväll var vi två tjocka ute och gick Västerås. MYCKET DUKTIGT AV OSS!

1 - Vi trodde bron skakade för vi var för tunga.
2 - Vi fick se folk skämmas när dom åkte förbi oss.
3 - Julia försökte göra en Max och David bild men var dock för kort.
4 - Vi stor diggar ringsignaler.
5 - Vi blir tutade på flera gånger.
6 - Vi är ganska söta.
(bilder kommer imorn)

Jag orkar inte dagens skämt Sorry..

Kram jossan 


   

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du var ursöt då du var liten ta t ex resan till Filipinerna då du envisades med att gå med Tottas blå toppluva "hela tiden" typ 30 grader varmt!!! Redan då väldigt modefixerad.....

2008-08-22 @ 10:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0