Go´morron Go´morron bloggen...

...Fast egentligen är det ju ganska sent.

Idag for Jag,Pappa,Jennie,Johanna och Sofia till paradisbadet och badade hela dagen.
Det var ju lite roligare när man va liten men då bottnade man ju ingenstans, nu är vattent endast till midjan. HAHA!
Men ack så kul de är att åka alla rutschkaner :D

Lite död var man ju när man kom hem så lite gräddstuvad pyttipanna (Sjukt gott alltså) och Sällskapsresan(helt klart värd film) vart den perfekta kvällen.


Att bara ha ett långt ögonbryn är INTE OKEJ killar..


Kissie filmern på Sara och Ida. Skrattar så jag börja gråta.
"Jag har köpt  en tröja i sju olika färger" HAHAHAH!!! 
Ni är ju underbara. <3

Dagens skämt.
En blondin ringer till sin pojkvän och säger
- Kan du komma över och hjälpa mej.
Jag har ett jättepussle och kan inte komma på hur jag ska göra.
Hennes pojkvän frågar.
- vad ska det bli när de är färdigt då?
Enligt bilden på lådan ska det bli  en tupp.
Pojkvännen bestämmer sig för att gå över och hjälpa henne.
Hon släpper in honom och vissar honom alla pusselbitarna på bordet.
Han tittar på bitarna en stund. Sedan tittar han på lådan och säger.
- För det första, det spelar ingen roll vad vi gör.
Vi kommer aldrig kunna sätta ihop bitarna till någon som liknar en tupp.
Han tar hennes hand och fortsätter.
- Nu tar vi en kopp kaffe och sen, Han suckar djupt., sen stoppar vi tillbaka alla
Corn Flakes i paketet igen.


Kram Jossan

Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHHHAHHAHA dom är ju inte dåligt roliga!

2008-08-18 @ 19:05:18
URL: http://yousayso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0