Usch va äckligt.

Hejsan Hejsan..
så här underbart roligt har man helg varit..

Fredag:

Att sitta 5st i en soffa och titta på Kung fu panda i en Apple iPhone är helt okej men liiite trågt.
Dock såg jag bara början för sen somnade jag.


Lördag:

Kräft fest hemma hos oss.
USCH va äckligt de är att skala dom jag och Pernilla gav upp efter 2 sen lekte vi bara med dom. haha!




På kvällen var de en avskedsfest för Emma som ska lämna oss och flytta till Frankriker och gå skola.
Det var allt från bildspel och frågesport (som jag förlorade Förlåt Emma)  till dikter och väldigt viktigt klädsnack.
LYCKA TILL EMMA!!!


Söndag:

Sista dagen på  sommarlovet tragiskt men sant.

Jag och Pernilla for på motormuseum där dom hade hur många snygga gamla bilar som helst.

Drygt 2-3timmar tillbringades sovande på Pernillas Studsmatta. Så sjukt härligt de va.

Jag är sjukt nevös inför imorn men de går säkert jätte bra.
nu ska jag gå och sova God natt och sov så gott!


Dagen skämt
-Är du klar med julgodiset?
-Ja men det tog nästan knäcken på mej.

Kram Jossan

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack:D Lycka till med skolan:)

Puss

2008-08-18 @ 00:01:58
URL: http://emmalandstrom.blogspot.com
Postat av: Emma

tack:D Lycka till ni med:)

2008-08-18 @ 10:25:19
Postat av: Mamma

Jag har bildbevis på studsmatte-sovningen!!! Ni var så söööööta.....hihihi

2008-08-18 @ 11:45:19
Postat av: Jossan

Emma - Varsegod =]

Puss.



Mamma - Vi är alltid söta XD

2008-08-18 @ 16:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0