C som i sämst...

... Men de går ju inte sämst börjar inte på B.


FREDAG:

JESSICA HAR KOMMIT HEM!! :D

Eng - Vi pratar om siffror som betyder något för en
Sh -  Vi ska säga våra namn,vart man bor,favorit mat osv.. Jag och Amanda sitter och skrattar hela tiden.
Sv - Vi kör namnlekar.
LUNCH
est - Vi pratar om jazz.
Hämta våran dator :D

Vart man än gick så såg man folk sitta och leka med sin dator.
Tönt ettorna är igång!

 Jag och Julia har börjat äta som hästar.
Igår när vi kom hem från skolan så for vi hem till Julia och fikade vi tänkte vara lite nyttiga och äta mackor.
30min senar var halva osten borta då kan ni tänka er hur mycket vi åt. haha!!

Jag,Julia,Amanda och Emelie såg på filmer från när vi va små GUD VA ROLIGT..
Vi hade ju dom bästa danserna måste jag säga. HAHAH!


Guitar hero Emelie utklassade oss alla.


LÖRDAG:

SOL SOL SOL SOL SOL ...

Idag har jag gjort så mycket som ingenting.

Julia min tjockispartner har blivit sjuk stackarn!
KRYA PÅ DEJ <3



Dagens skämt

Det var två blondiner som satt på en parkbänk i Trollhättan och diskuterade,
När den ena blondinen frågar den andra.
- Vart är det längst till månen eller Borås?
Då svarar den andra.
- Men hallåååååååå, ser du Borås eller?

Kram Jossan

Kommentarer
Postat av: Emma

Blondinen kan inte vara nån annan är DU Juice! XD

2008-08-23 @ 21:58:52
URL: http://modoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0