När rubriker inte stämmer med innehåll är för mej en favorit...

För det första ska jag påminna om tematävlingen som är i full gång. Dock är jag medveten om att vi inte varit särskilt tydliga men nu ska det bli ändring på detta. Iallafall från min sida. 
Om du bestämt dej för att lägga av en gissning är det bara att anmäla den som kommentar eftersom vi ser vem som skrivit först. Är din tanke lite fel kan det förstås tänkas att du ger en ledtråd till någon annan. Det är däremot smällar man får ta...

Eftersom vi är tämligen nya på området har vi inte, enligt min mening, hunnit få till något riktigt flyt. Fler kategorier än "Allmänt" är inte kirrade och bloggen har fortfarande samma skrud utan både bilder och närmare presentation. Den som väntar på något gott...

Idag ska däremot något extraordinärt ske! För första gången på Break A Leg kommer det nu visas annat än text i inläggen. Med andra ord ett fotografi. Detta kan nästan vara en inofficiell "Dagens Outfit".
Observera gärna diverse glada färgkombinationer.


Jag är fullt medveten om att formatet inte riktigt stämmer men i framtiden, när jag har mer kunskap inom bloggen, kommer det bli annorlunda...

Dagens citat
Du...du skulle visst gå och ta ut nån art....ton.

//Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0