Och när dom hade avstannat helt tog han ett djupt andetag och torkade sina kinder

Till att börja med kan jag säga att valet av rubrik beror på att jag sitter i samma rum som min moder och hon lyssnar på någon vacker talbok. När jag vistas i närheten av sådana (böcker, inte mammor) hör jag bara enstaka meningar och lägger man ihop dessa kan de ibland bilda helt andra innebörder än den egentliga.
De e inte proffisionellet
Nej, det är det inte. Som proffs ska man kunna göra minst två saker samtidigt och uppenbarligen kan jag inte det.
Ojdå, vad tråkigt
Ja, jättetrist faktiskt.

Jag kan meddela att vi idag inte riktigt varit lika mycket datanördar (jag minns inte om jag eller Loppis berättade om detta?) som under gårdagen. Det är helt okej. Nästan mer än helt okej.

Det värkte i hjärtat på honom med tanken på vad hon måste ha utstått.
Vacket.
Nej, hon har blivit mördad.
Nu kan det bli riktigt tragiskt...
I hennes hand.
En mycket liten kvinna.

Ikväll sa vi på återseende till Emma. Hon åker nämligen till Frankrike och utvecklar sina kunskaper inom franskan lite. Jag hoppas att vi kommer förstå henne när hon kommer hem så vi fortfarande får äran att umgås med vår vän.
Emma, jag kommer sakna dej men se till att ha det riktigt, riktigt fint och lära känna många fina franskor och baguetter! Ta hand om dej! 

Han har dom på kontoret
Det kan jag tro.. 

Avslutningsvis ska jag säga att jag är grymt besviken på mej själv. Hela gårdagen gick jag och tänkte att jag skulle ge min systers man ett gratulationsinlägg då han fyllde år igår. Så blev det inte och det är inte okej men...
Grattis i efterskott!! =) 
Jo The Pro, du kan ju hälsa till honom för jag är inte säker på att han läser själv..

Dagens citat
HEEELT borta!

//Jullsie (sånt här ska jag inte skriva själv...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0