It sounds so sweet...

...Comin from the lips of an angel.


Sitter och lyssnar på  Hinder - Lips of an angel  sjukt bra låt.


Regn Regn Regn Regn Regn tar vattnet aldrig slut!?
Nu vill jag ha tillbaka solen så man kan bli lite brun innan skolan börjar iaf.

Skolan börjar om 5 dagar och jag är sjukt taggad. Mest taggad är jag ändå på att lära mej balett (tro de eller ej).
Fast lite nerövs är jag ju förstås jag menar tänk om man är så mycket sämre än alla andra!?
Men som tur är har jag ju Julia så själv blir jag ju inte vilket känns mycket bra.


Idag har ja inte gjort något vettigt utan bara kollat på tv,läst en tidning och suttit vid datorn.

Har äntligen fått tillbaka min älskade kamera som varit på lagning så nu blir bilder till tusan kan ja lova!



Dagens skämt
Blondinen skulle ut och pimpla. Hon köpte allt hon behövde och lite till och begav sig iväg till närmaste is. När hon började borra ett hål hördes en röst
- DET FINNS INGEN FISK UNDER ISEN.
Blondinen skyndade att leta upp en ny plats och började borra. Åter igen hördes rösten
-DET FINNS INGEN FISK UNDER ISEN.
Blondinen darrade på rösten och ropade
-Ä är d du gud eller?
rösten svarade
-NEJ jag är vaktmästare här i ishallen!




Kram Jossan!

Kommentarer
Postat av: jessica

jag hjälpte dej till dagens skämt!!



och måste ni ha tajta kroppsstrumpor på er när ni dansar balett?

2008-08-13 @ 20:13:20
Postat av: Peder

Go Jossan...

Nu finns du på riktigt!!!

Har man ingen blogg så finns man väl inte???

Eller?

Roligt iaf att följa vad du o juli skriver



Som jag alltid brukar säga.

Du är BÄST

2008-08-13 @ 20:16:38
Postat av: Marlene

ska försöka list ut eran tema grej när jag förstår den.... Kul att du har en blogg!

2008-08-13 @ 20:35:03
Postat av: Linnea

Härligt att ni skaffat en blogg brukar ju följa Julias diarium på apberget. Balett är jättekul och du kommer klara det fint fint, det är ju väldigt likt jazzen och det har jag ju sett er båda dansa. :)

2008-08-14 @ 14:22:59
URL: http://liinneea.devote.se
Postat av: dagge

dagens skämt? det där skrev du ju till mig för två veckor sen =(

2008-08-14 @ 18:46:00
Postat av: Jossan

Jessica - HAHA!! nää jag vet inte eller de hoppas jag då inte att vi behöver XD



Peder - Helt rätt du har fattat de här du.. Det är nu mitt liv börjar!

Jaa nu ska vi bara komma på saker att skriva om också..haha!!

NÅÅH tack!!



Marlene - Härligt bara att börja tänka XD



Linnea - Jo hennes diarium brukar ju vara ganska så roliga XD .. Härligt jag är sjukt taggad på de iaf :D Joo Jazzen tror ja kommer gå toppen!! TAGGAD TILL TUSEN!



Dagge - Förlåt David jag ska aldrig göra om de jag lovar!!

2008-08-14 @ 23:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0