Intern kritik ska man akta sej för att publicera

Allt jag kan säga är att bloggandet går i botten. Iallafall mina och Loppans tankar om det. Vi har inte riktigt fått grepp om det här med att skriva inlägg som pekar mot temat, närmare presentation är långt ifrån fixad och veckans outfit, hur går det med den? Inte särskilt bra.

Dagens citat har jag inte heller lyckats särskilt bra med. Härmed visar jag att det här med att skriva officiella dagböcker inte riktigt var min grej. Jag ger dock inte upp utan hoppas på att komma ur min formsvacka, som Maxen skulle kallat det.

Idag = inget citat, bara gnöl = främmandegöring

På återseende!


Kommentarer
Postat av: elinpelinturk

ge inte upp flickor :D kämpa på!! <3

2008-08-21 @ 22:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0