First day of the rest of our lives...

...i miss you already.


SPÖREGN SPÖREGN SPÖREGN SPÖREGN SPÖREGN....


Första skoldagen är avklarad.
Var man lite nervös på morgon eller. På bussen satt jag bara och tok pratade om allting bara för att försöka bli mindre nervös, de fungerade icke men de gjorde dock Julia mer nervös.
 
Idag gjorde vi inte så mycket vi träffade klassen, gick runt i skolan och fick skåp sen slutade vi. Jag måste ju säga att Midgård är den finaste skola och danssalarna AAAHH! :D 

Dansklassen verkas vara HELT okej så nu äre bara att tagga 3 år dans tillsammans..

Fast det kändes lite konstigt att inte ha Amanda där.




" Alltså vi kommer bli världens bitch klass "

" Jessica - OHHH men hallå vart är den nu då. 
  Mamma - Vad äre du söker?
  Jessica - Me min mobil jag måste ju ha glömt den på jobbet.
  Mamma - Men du prata ju med mej!?
  Jessica - ÖHm Jaa oj.
"                         

.
Dagens skämt

En målare pratade med en kvinna om uppdraget han skulle utföra hemma hos henne.
I det första rummet sa kvinnan att hon ville ha ljusblåa väggar.
Målaren skrev ned detta, gick fram till fönstret, öppnade det och skrek:
-GRÖN SIDA UPP!
I det andra rummet sa kvinnan att hon ville ha det målat i en mjuk gul färg.
Målaren skrev det i blocket, gick fram till fönstret, öppnade det och skrek:
-GRÖN SIDA UPP!
Kvinnan började ni nyfiken på vad det betydde men sa ingenting.
I det tredje rummet sa hon att hon ville ha en gammelrosa färg på väggarna.
Målaren skrev ned detta, sedan samma procedur igen. Han gick fram till fönstret, öppnade det och skrev:
-GRÖN SIDA UPP!
Kvinnan kunde inte hålla sig längra och frågade:
-Varför skriker du grön sida upp hela tiden?
-Jo, förlåt, säger han. Men jag har anlitat ett gäng blondiner som lägger en färdig gräsmatta åt mej på andra sidan gatan



Kram Jossan.

Kommentarer
Postat av: jessica

HAHAHAHAH! schysst, men seriöst jag va påväg att starta bilen för att köra tillbaka xD

2008-08-19 @ 19:11:22
Postat av: Jossan

Jessica - HAHAHA!! Tur du är smart XD

2008-08-19 @ 21:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0