Fingerprints of the voice of truth so who am I on our stained glass masquerade?

Att fyra låtar kan betyda så mycket under så lång tid är ganska obegripligt faktiskt..

Såå.. Min tekniska hjärna har nu gått på högvarv ett tag när jag tidigare gav mej på ett försök att hantera min ipod, i konbination med dator, för andra gången. Resultatet blev en mycket less Julia samt alldeles för lite energi över till Break A Leg.

Break A Leg, har vi berättat varför vi kallar denna otroligt stiliga och mycket personliga blogg för det? Jag tvivlar. Därför tar jag det nu...

Jag och Jossan går, tillsammans med 14 andra töser, på dansprogrammet och detta kan leda till oanade konsekvenser. Ett exempel är brutna ben. Därav Break A Leg. Frasen är dock dubbeltydig då den också, som ni säkert redan vet, betyder "Lycka Till". Detta behöver vi verkligen kan jag säga! Vi inte har alltför stora erfarenheter inom vissa dansämnen. 

Loppis kan också behöva ett personligt lycka till då hon har en tendens att skadas (bara för att jag skrev såhär kommer jag säkert skada mej före), både av egen olycka och på grund av andra.
Min så kallade fejkkompis stod för en skada. Den gjorde så att hon förlorade ett väntat MVG i idrott och var i ett indirekt behov av kryckor när vi åkte iväg på klassresa till götet. När hon sedan var återställd från denna lilla stämpling (?) bestämde hon sej för att ge sej ut och springa. Ryktet har gått på byn och det säger att hon inte kom särskilt bra överens med sina skor. Detta ledde tydligen till en smärta i foten under en längre tid samt inställda träningar under ett bra tag.
Här har ni två av ett x antal skadehistorier runt vår loppa så därför tycker jag att alla som läser detta önskar henne lycka till i form av kommentar nedan. Nu är det bara att lyda!

Dagens citat
"Åh, jag ska nog göra ett eget rum på fronten där bara Jag får komma in."

Ps. Josefin min vän, du får rätta eventuella fel om dina erfarenheter i ditt eget inlägg sen. Ds

Kommentarer
Postat av: Mattsie

Lycka till =)

2008-08-26 @ 21:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0